Опубліковувач

Informacje dla niepełnosprawnych


Kontakt w języku migowym – Tłumacz PJM w ramach serwisu Zielona Linia
 
Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia uruchomiło od 1 sierpnia 2022 r. nową usługę, kontakt w języku migowym. Jest ona skierowana do osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM) i chcą uzyskać informacje na temat rynku pracy lub załatwić sprawę w urzędzie pracy.
 
Są dwa sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:
 
1.Videorozmowa osoby głuchej lub niedosłyszącej z konsultantem Zielonej Linii,
który zna język migowy. Połączenie będzie możliwe przez Internet, z dowolnego miejsca.
 
2.Skorzystanie z usługi tłumaczenia na język migowy przez pracownika dowolnego urzędu pracy, który obsługując klienta głuchego lub niedosłyszącego będzie mógł połączyć się przez internet na videorozmowę z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy i który będzie tłumaczył rozmowę pomiędzy pracownikiem urzędu, a osobą głuchą
lub niedosłyszącą (funkcja tłumacza).
 
Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebne są:
 
- komputer lub telefon z kamerą i funkcją wideo,
- dostęp do Internetu,
- dostęp do aplikacji Microsoft Teams.
 
W celu nawiązania połączenia video z konsultantem, należy wejść na stronę: http://www.zielonalinia.gov.pl/zl-migowy  i kliknąć w grafikę „Połącz z konsultantem".
Pod tym adresem dostępna jest również informacja nt. wymagań technicznych niezbędnych do realizacji połączenia.

 
 

Informacje o publikacji dokumentu